søndag 14. september 2014

Badet

Det som jeg egentlig har tenkt på i flere år,
har endelig kommet på plass på badet.
Det er jo i grunn ganske praktisk med en toalettrullholder som ikke
detter ned fra veggen fordi sugekoppen bare løsner.
Det samme med knagger som skal holde håndklærne på plass.





Som du skjønner har det meste gått i sugekoppefester til nå på badet.
Angsten for å lage hull i flisene har vært godt til stede.
Men nå etter seks år, tok jeg motet til meg.
Og jeg ble godt fornøyd med resultatet.
Fine ting fra Vipp og HAY gjør det enklere å motivere seg til å lage hull også. ;)



Et lite tips for å hold dusjen ren lenger.
Skyll over etter hver dusj med kaldt vann og gå over med en nal.



For å holde orden i smykker, klokker og diverse,
har jeg også kjøpt disse supre krukkene fra Kähler.

For de spesielt interesserte: 
Knagg: Gym hook fra Hay
Håndkle: Missoni
Søppelspann, toalettrullholder, dusjnal og knagg til å henge den på er alt fra Vipp, kjøpt hos min samarbeidspartner Designstjerner.
Det samme er krokkene fra Kähler.

Synes det var på sin plass med en liten mini-makeover på badet.
Den største forandringen var egentlig å ta vekk stellebordet.
Badet virket mye større med en gang.
Herlig…så får de neste bleiene bli byttet på gulvet ;)

Ha en fin ny uke alle sammen!

A mini-makeover on the bathroom.
Finally I got the courage to make holes in the tiles.
Vipp made it easy to give me the courage. ;)
Nice things from Vipp, Kähler, Hay and Missoni
gave the bathroom a new look.
I'm satisfied.

Have a nice week!

1 kommentar:

  1. Så stort og fint bad! :-) Kjenner meg veldig igjen i den angsten for å borre hull i flisene! Det er litt skummelt, og blir det feil, kan man ikke fikse det (uten mye arbeid) Men skikkelig fint ble det!! :-)

    Riktig god helg til deg og dine!

    Klem fra fargehverdag Gina

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails