mandag 11. august 2014

I finalen!

Jeg liker ikke stemmesanking,
men når premien er 4 flotte stoler fra Eames, 
kan jeg ikke la sjangsen gå i fra meg uten å prøve.
Lettkjøpt sa du? ;)

Det har seg sånn at jeg er en av tre finalister i Vitra Norge og Interiørmagasinet sin konkurranse.
Jeg har bidratt med dette bilde:



Jeg tror egentlig ikke jeg har sjangs til å vinne, 
men synes det er utrolig stas å bare vær nominert.
Og i fint selskap er jeg også. 
Så jeg er fornøyd okke som,
men om du vil hjelpe meg og gi meg en stemme,
er jeg utrolig takknemlig.
Du må dessverre ha instagramprofil for å stemme.
Da går du inn på instagramprofilene til @vitranorge og til @interior_magasinet
og stemmer på det bildet du liker best.

Forhåpentligvis er det mitt ; bidrag nr. 1 ;)


Tusen takk!

I don't like begging for votes,
but when I can win 4 Eames chairs, 
I have to at least try to make an effort.
 ;)

I'm one of three in the final, so if you would like to vote for me,
you can search up @vitranorge and @interior_magasinet
and vote for your favorite.
I hope it is number one ;)

Thank you!

1 kommentar:

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails