onsdag 13. juni 2012

Ny gammel skuvseng

Jeg elsker gamle skuvsenger.
Det er noe nostalgisk og særegent ved de.
Nå er jeg så heldig at Mamma fant ei seng på loppemarked
og malte den for meg.
Jeg har ei til Vesla fra før som jeg fant på finn.no
Nå har jeg to!
Kan hende jeg dekorerer denne også med tapet etter hvert...






Selv om det er litt tidlig lagte jeg i stand sengen til den lille i magen.
Greit det som er gjort....skulle bare ønske babyen var like enig med meg...
Ja, ja dersom det skulle støve ned, er det ikke verre enn å vaske det hele en gang til.
Men det sies jo det at; det første barnet bader og vasker man nøye,
det andre barnet vasker man i ny og ne,
mens det tredje barnet er så vidt en gidder tørke støvet av,
så da er det vel ikke så nøye... :)
Hun er iallefall ikke så priviligert at hun får eget rom enda...
Jeg orker ikke bevege meg mer enn strengt tatt nødvendig midt på natta.
Så sånn er det med den saken!

Håper dere alle har en fin onsdagskveld!

11 kommentarer:

  1. Veldig koselig sengetøy! Sydd selv? :-)

    Om du har lyst på et sengetøy med heklebord har jeg et veldig søtt med kaniner på bloggen min. Jeg husker ikke hvor jeg har funnet det. Lagde det for første gang for ca 25 år siden.

    SvarSlett
  2. Hehe, uff.. Ja, det blir jo litt sånn med de derre ungene! Herlig seng da, godt å ha det klart - det er jo ikke såååå lenge til...

    SvarSlett
  3. Nydelig fin seng og flott sengetøy .... 3 mann klarer seg uansett ;)

    SvarSlett
  4. Hi hi samme sier vi om den tredje... tørker støv av. Stakkars liten;-)) Blir nok litt mer bading enn bare støvtørking, men en har jo ikke samme tiden å dille med nr 3 som med den første.
    flott seng og sengetøy.

    Klem

    SvarSlett
  5. Så herlig seng. Snille mamman din da. Klart man vil sette på plass og gjøre det fint til den lille. :)

    SvarSlett
  6. Så fin seng. Vi har også en liknende skyveseng til lille pjokken som er på vei. Og det er nok sant som du sier... med førstemann vasker man ALT (det er der jeg er nå...)

    Kirsti

    SvarSlett
  7. Nydelig seng! Kan jeg spørre hvor lenge du bruker den til dine små? Lillebror begynne å vokse ut av sprinkelsenga og må snart ha en ny. Men jeg synes han er litt liten til vanlig seng (litt urolig type når han sover ;-). Spennende med tre små snart da!! Servicen som førstemann får er jo litt overdrevet (har vært der jeg og altså), det blir mere " normale" forhold for de som kommer etter. Og de lider ingen nød av det, kanskje heller motsatt faktisk :-) Håper du er i fin form og får en deilig sommer! Klem

    SvarSlett
  8. kjempesøt seng!

    nå er det jo ikke så lenge igjen, og greit med alt som er gjort ja hoho.
    vi får finne frem sprinkelsenga til lillebror etter ferien :)
    god klem m

    SvarSlett
  9. Hvor er det fine sengesettet fra?? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er fra H&M og kjøpt for 6 år siden :)

      Slett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails