søndag 5. februar 2012

Stue

En dag i forrige uke da stua var ryddig,
benyttet jeg anlednigen til å ta noen bilder.
Idag er stua full av bollesmuler etter kaffikos med...
hold dere fast: Boller (hvem hadde gjettet det?), kakao og kaffi.
Gjorde godt etter en tur med aking i nær snøstorm.


Hvem skulle tro at denne stuen hører til i et hjem der en kaller seg for FargeBarn...Toppen av ironi?

Som de fleste ser er det lite forandring i heimen.
En liten forandring er at vi endelig har fått opp en hylle under tv'en,
etter den forrige ramlet ned.
Elsker min nye Montana og er veldig fornøyd med løsningen vi har nå,
selv om det idèelt sett ikke skulle vært en tv der.
Jeg liker detaljbilder når det kommer til interiør,
men siden jeg er en nysgjerrig sjel, liker jeg enda bedre å se hele rommet.
Så her byr jeg på mest oversiktsbilder.
De som liker best detaljer, kan finne frem lupen i dette innlegget.


Tror det fatet må få en annen plass å henge...passer ikke inn i det ellers så fargerike...


Strevsomt med lupe sier du?
Okei da!



Ha en strålende søndagskveld!

27 kommentarer:

  1. Lekkert, både med oversikt og detaljer ;-) Huset ditt er jo fullt av klassikere, stilig. Den peisen skulle jeg også gjerne hatt! Klem

    SvarSlett
  2. N Y D E L I G ! Må smile når jeg leser innleggene dine :) Herlig uke til deg og dine :)

    Mari

    SvarSlett
  3. Jeg digger oversiktsbilder, og jeg digger dermed dagens innlegg hos deg. Når det gjelder tven så glir den jo perfekt inn i det sorte og hvite! :)

    SvarSlett
  4. Alltid herlige innlegg herfra :)
    Stuen din er kjempefin, med eller uten lupe! Likte utrolig godt peisen/ovnen deres :)
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  5. Elskbart, selv med så lite farger! Kanskje du må komme og innrede hos meg når jeg finner meg noe større - DET hadde vært noe :)
    Fin start på uka i morgen!
    Klem fra Ena

    SvarSlett
  6. Kjempe fin stue :) Og hyllen under TV´n så stilig ut. Bollersmuler er digg :D

    SvarSlett
  7. Dette var fint...liker godt det grafiske..hvor kommer den store, stripete vasen fra? Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  8. *liker veldig*
    Både oversiktsbildene og stua di!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  9. Kjempelekker stue! Liker stilen din veldig godt!

    SvarSlett
  10. Stuen deres er bare kjempe flott. Mange nydelige ting:-)

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  11. Kjekt å se litt oversiktbilder, veldig fin stue.

    God søndagskveld til deg og i snøstorm. :)
    C

    SvarSlett
  12. Ser veldig bra ut! lik pute som mæ :) ha en topp uke!

    SvarSlett
  13. For en fantastisk flott stue! Og lameller er så bra. Jeg er kjempeglad at jeg fikk trumfet gjennom lameller i stua her også, for det løfter virkelig rommet, og man kan leke med lys og skygger på en helt annen måte.

    Ha en tipp topp søndagskveld videre!
    Klemmer fra Fransa

    SvarSlett
  14. Så flott stuen deres er!
    Har fulgt deg siden du begynte å blogge, og jeg kan huske at det var mer farge før i stuen :-) Er kommet skikkelig inn i den svarte/hvite verdenen jeg også :-)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  15. Så lekker stue med så mange flotte detaljer, Me like ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  16. For en flott stue dere har! Helt herlig! Morsomt skrevet også ;)

    Ønsker deg en herlig uke!

    Klem

    SvarSlett
  17. Liker stua deres og humoren din:) Du får bestille deg noen fargerike puter i Putegeriljaen da vettu;) Liker Montana hylla:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  18. Så utrolig fin stue dere har :-) Og jeg er heeeelt enig, liker å se HELE rommet! Men ja, det er jo finest som fotografi å se detaljer da. Ja takk, begge deler kan man jo si :-)

    SvarSlett
  19. Så fin stue! Kombinasjonen av oversikt og detaljer var helmax! :) Jeg skulle forresten gjerne ha hatt de store vinduene deres, så deilig med alt lyset!

    Håper du får en fin ny uke! Klem fra meg.

    SvarSlett
  20. Stemmer i; veldig fin stue. Elsker formen på rommet...det store vinduet...peisen....nei, skikkelig fint assa!

    SvarSlett
  21. I like your style!
    Svart-hvitt komboen er så fin.
    Det teppet gjør seg virkelig.
    Og vinduene. Og peisen. Og vasen. Og, ehh, alt!

    SvarSlett
  22. så fint du har. Gillar mycket!!

    SvarSlett
  23. Hvilken størrelse har du på Norm69?

    SvarSlett
  24. Tusen takk for alle fine kommentarer.
    Utrolig kjekt å høre at dere liker det dere ser.
    Til Anonym. Jeg mener vi har størresle Large i Norm 69 lampa.

    SvarSlett
  25. Så utrolig fint du har det! Flott bidrag!
    Snart bloggtreff :) Det blir gøy å hilse på deg! (De som ikke har lyst å bli ta bilde av gir bare beskjed, synes det må være greit, selvfølgelig)
    Kjører du? Jeg har lagt en veibeskrivelse på facebooksida vår. Blåklokkeveien i smeaheia kan være vanskelig å finne. Kjør inn Lupinveien, over to humper og sving mot venstre (ned til blåklokkeveien). Der er det parkeringsplass og jeg bor rett ved)
    Ønsker deg ei fin ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails