tirsdag 11. oktober 2011

Høstvær

Det har vært skikkelig deilig de siste dagene.
Selv om det har vært kaldt og skiftende vær,
har vi vært ute med ungene etter jobb og bare kost oss.


Storebror har lært seg å sykle,
og vesla springer fortere enn beina klarer å bære henne.
Synes hun var så nydelig i den nye vinterdressen sin fra Sam og Sofie.
Molo lager supergode dresser, så dette valget ble enkelt.
Elsker lillafargen som stod så godt til den gule lua jeg har sydd.
Vil du også sy en slik lue har jeg laget en enkel oppskrift her.


Ekstra god å bite i der den visst også...

Takker for så fine kommentarer og mailer på sist innlegg.
Setter stor pris på det.
Har til og med fått gjort noen salg!
Det er flere som har lurt på priser på øredobber, ringer og smykker.
Jeg synes det er så utrolig vanskelig å sette priser på ting jeg lager selv.
Er det for dyrt, kan jeg i det hele tatt selge det osv...
 Jeg har likevel landet på å ta 60 kr pr. par med øredobber,
60 kr pr. ring. og 80 kr for smykke.
Starter nok ikke opp eplabutikk med det første...hehe
Får se hvordan interessen er først.




Har dere lekt dere ute i høstværet?

11 kommentarer:

  1. Nydelig dress & lue og herlige øredobber! :) Jeg har ikke fått tittet på det andre innlegget enda, men måtte bare sende avgårde noen ord først! :)

    Fortsatt fin høst til deg og dine :)

    SvarSlett
  2. Så herlig jente i fin dress :)
    Vi hadde en fantastisk fisketur i helga, som jeg viser noen bilder fra i dag.
    Det ble en minnerik høstdag ;)

    Så flink du er til å lage øredobber, smykker osv.
    Stå på!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Så søt lita jente! Og det er nydelig høstvær her også, og deilig luft og fine farger. Og du de øredobbene du har laget er nydelige- elsker de knæsj rosa. Så når jeg får penger inn på kontoen skal du ikke se bort i fra at jeg legger inn en liten bestilling... Hi hi

    SvarSlett
  4. Vi elsker også at være ude når vi kommer hjem.. dejligt de dage vejret viser sig fra sin fine side.. :)
    Fin flyverdragt, og ja huen passer til.. :))

    SvarSlett
  5. Heisan
    Herlige vesla i finfin dress! Ser deilig ut å springe rundt i en slik varm og myk dress.
    Så artig at du er blitt smykkedesigner siden sist forøvrig!
    God senkveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Har nok ikke lekt ute i høstværet nei.... men herlig å se at ungene koser seg!! I LOVE STARS - nydelige klær til vesla!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  7. Smykkene dine er jo bare vakre, vakre! Så flink du er. Øyenstikkerene er jo bare.... *smelt!*

    SvarSlett
  8. Så fin hun var i den nye dressen! Og lua passet jo perfekt til:) Flinke deg som og lager smykker og allting!:)
    Blir nok den vinterdressen til eldstemann her også. Men har ikke somlet meg til å bestille den enda:) Er jo så mye som trengs nå når kulda kommer!

    Fin kveld til deg!

    Klem!

    SvarSlett
  9. skjønn skjønn dress og lue!
    takk for oppskriften!

    får nå sjå då.. kan jo ikke sy..
    eller jeg kan sy..men ikke måle opp!!

    klems!

    SvarSlett
  10. Hei! kjøpte du dressen i Stavanger/Sandnes..? Kjempefin!! :-)

    SvarSlett
  11. Det var en så fantasisk pakke som lå i postkassa mi! TUUUSEN TAKK!
    Elsker det smykket altså. Det er bare perfekt!

    Så utroli' flink du er.

    Snille, snille du. Takk! ♥ ♥ ♥
    Massevis av klemmer kommer til deg i kveld.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails