onsdag 14. september 2011

Ting tar tid...

Er du litt som meg?
Utsetter det som er kjedelig...
Endelig har jeg fått knapper på tidligere syprosjekt.
Og det akkurat i tide.
Det er nå klærne passer.
Bedre seint enn aldri...sa brura!


Pip pip.
Her har du en helt nymotens twitterkjole.
Viktig å lage klær som passer til cyberspace...
En praktisk fugl som også fungerer som lomme.
De som har fulgt meg lengst, har nok sett denne før.
Så det sier jo litt om hvor lenge den har vært uten knapper...





Marimekkodrakten har jammen meg også fått knapper.
Ikke værst...

Marimekkodrakten ser dere i headeren.
Twitterkjolen har jeg blogget om tidligere,
men den ser sånn ut:
nå også med knapper...tjohoo
Eller sånn:
(Gammelt Burdablad fra nittenpilogbue)


Det var dagens knappe innlegg.
Eller knappeinnlegg.
Du velger.


Ha en strålende kveld
med eller uten knapper, twitter eller cyberspace!


6 kommentarer:

  1. Det er rart med sånne småting som aldri blir gjort. Når det egentlig er så fort gjort. (Rimet var utilsiktet.)

    Fine plagg du har laget. Helt smashing med knapper! :)

    SvarSlett
  2. Her er det ofte ting som skal fikses som blir liggend i det uendelige. Å så er det gjort på 2min:-)

    Kjempe søt kjole:-)


    Klem

    SvarSlett
  3. Har en tendens til å la kjedelige oppgaver ligge jeg også:) Og isetting av knapper er en sånn ting, og reparering av klær;)
    Fine plagg du har sydd igjen da:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. å herlighet så søt kjole!
    alt det morsomme du finner på!

    SvarSlett
  5. Kul fuglelomme/kjole, ja! Du er kreativ og temmelig effektiv, syns nå jeg..
    Klart kjedelige ting utsettes, som å feste tråder..sy i knapper..vaske hus..fylle bensin..

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Hehe, kjenner veldig godt til det ja. Har sjølv fullt av prosjekt liggjande som berre treng ein knapp, feste ein tråd ol. Det er kjekt når det vert gjort då:-) Knalltøff kjole:-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails