søndag 18. september 2011

Loppisfunn...

Jeg har endelig fått gått mitt første loppemarked i år.
En helg hjemme hos mine foreldre passet godt 
nå når årets faste loppemarked skulle holdes.
Og jeg må si meg rimelig fornøyd med fangsten.








Emaloxskåler og fat, retro sengtøy og småduker, fine bøker, minikommode fra Ikea og en finfin krakk ble min.
Det samme ble to lamper som jeg reddet fra å bli hevet i søpla.

Så får vi se om de føyer seg til i haugen av alle andre lampene jeg har i kjelleren, som jeg aldri får pusset opp eller vet hvor jeg skal ha hen.
Jeg kjenner det nærmer seg en real opprydning.
Jeg kan vel snart arrangere loppemarked selv.

Hva med deg, har du mye prosjekt som aldri blir gjort noe med?

Ha en finfin søndagskveld,
med eller uten loppeprosjekt!

28 kommentarer:

  1. Så masse fint som fikk bli med hjem :)
    Savner flere loppemarked her i området, eller kanskje det er like greit med få, så vi ikke drar for mye prosjekter i hus? ;)
    Har noen liggende jeg også...
    Lykke til med dine!
    Kommer du på bloggtreff tirsdag?
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. å, så heldig du har vært!!! Fangsten så veldig bra ut!
    Fine retro puter på auksjon hos meg fram til i morgen kveld - og er du med å by så er du med i trekningen av en veldig fin premie:) Inntekten av auksjonene går til Røde Kors og deres arbeid sultrammede på Afrikas Horn.
    Ha en fin kveld, klem fra Lill

    SvarSlett
  3. Ooooh... Ser ut som om du fant Olden-fat også? Nice!! Hvor var du på loppis? Heldiggris!! Jeg har enda ikke kommet meg på Loppemarked!! Æsj!!! Men jeg gleder meg til å komme igang!! :) I hvert fall når jeg ser hvor mye fint du har funnet!!! Wow! :)

    Klem fra Lilja

    SvarSlett
  4. NYDELIGE fat!!!
    Litt av en fangst du gjorde der ;)

    SvarSlett
  5. Nydelige og fargerike ting - heldig med den fangsten :) Heidi

    SvarSlett
  6. Det var masse flott. Ja jeg har prosjekter som ikke blir ferdig, loftsten er et stort prosjekt som står på vent.++++ mye annet. Men nå går vi mot en lang vinter så kanskje det er håp:-)
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  7. Haha, ja det ligger en del lamper og slenger rundt omkring her og...skal nok få brukt dem med tid og stunder. Veldig mye fint du fant, jeg har de samme brikkene i oransje og lilla.

    SvarSlett
  8. Hmmm, det hørtes kjent ut:) Særlig lamper har en tendens til å hope seg opp... Likte veldig godt det gule/oransje stoffet du har funnet, heldig!

    SvarSlett
  9. Erre mulig???

    Så mye flott du fant idag.
    Hurra!! På dine vegne ;)

    Jeg har vært innom et galleri jeg, og åpent verksted hos noen kunstnere. Det var en flott opplevelse!

    Ellers så sitter jeg å prøver å lære meg litt redigering her...det kommer seg, sakte med sikkert ;)

    Fin ny uke te dæ!
    Kos dæ med oppussingsprosjekter! Klæm

    SvarSlett
  10. Fine ting ja :) loppeprosjektet mitt e ferdig malt :) blogger bordet i morgen! ha en super kveld

    SvarSlett
  11. oi oi oi det kaller jeg en fangst. de emaloxskålene og fatene var vidunderlige!!! og i grunnen alt det andre og....hurra for loppiser!!!

    SvarSlett
  12. Her var det jo mange godbiter servert på ett brett! Onkel Blås-boka var jo helskjønn, og sikkert morsom å titte i! Bøker er generelt noe jeg ofte overser for lett på slike markeder, og jeg angrer hver gang.

    SvarSlett
  13. Hmm.. :) jeg vet ikke sikkert, men ofte så pleier Olden og ha mønster i sine fat og boller, mens Emalox ikke har det :) Men som sagt, jeg vet ikke sikkert :) Jeg ville i hvert fall trodd at fatene med mønster er fra Olden :) Du har uansett vært utrolig heldig! Det er ikke så ofte man kommer over fine eksemplarer fra Olden, og evt Catrine Holm. Emalox syns jeg oftere kommer frem, bare at de desverre ofte har mye hakk og skraper :) Tror jeg må ut og leite litt jeg ;) Jeg elsker når jeg finner sånne ting :)

    Ha en god uke da :) Klem

    SvarSlett
  14. Hei og god morgen!
    He,he... kjenner igjen tanken om behovet for selv å ha loppis. det hoper seg opp her også og ikke minst med lamper. Jeg iler alltid først til stoff og lamper på loppis.
    Fiiine funn du har gjort, likte ekstra godt duken i rødrosa-lilla toner.
    Ha en strålende dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  15. Hvorfor finner alle andre så mye fint på loppemarked, tenker jeg når jeg ser bildene av fangsten din. Heldige du!
    Onkel Blå - fy søren så redd jeg var for onkel Blå! ;p

    SvarSlett
  16. For noen fantastiske funn! De emaljerte tingene ser jo helt plettfrie ut! Har de Emalox-sticker under? Jeg har nemlig aldri sett Emalox-gjenstander med slikt mønster, så nå ble jeg nysgjerrig her. :) Det blå stoffet var knallfint!!

    SvarSlett
  17. Så gøy med loppemarked da!
    Jeg har ikke vært i et eneste dette året. Strengt tatt var jeg bare i ett i fjor også. Og det var bittelite:)
    Jeg har to omtrent like krakker som den du har kjøpt. Funnet i kjelleren hos besteforeldrene mine. Den ene har jeg malt og tatt nytt trekk på, men den ble ikke som jeg hadde tenkt, og nå står den stuet et eller annet sted:)
    Bøkene så jo helt nye ut!
    Jeg får aldri nok barnebøker! Så et eget bok-loppemarked hadde vært noe:)

    Håper mandagen har vært fin!

    Klem!:)

    SvarSlett
  18. Glad i loppemarked?

    Gå inn på denne facebooksiden og velg "liker": http://www.facebook.com/pages/nipstips/155169541238718

    Her får du tips om når det arrangeres loppemarked i Stavanger/Sandnes og omegn!

    SvarSlett
  19. Nyydelige skatter du har funnet.Digget fatene!

    SvarSlett
  20. Du er jammen flink til å finne skatter ja! Her har jeg virkelig noe å lære ser jeg:)
    Klem E

    SvarSlett
  21. For noen fine kupp! Likte utrolig godt de lilla fata + en herlige barneboken :) Jeg elsker loppis, men har ikke fått rota meg på et eneste ett etter endt studietid :( klem fra AM

    SvarSlett
  22. skal si du fant mye kjekt på loppemarkedet, la min elsk på de lilla fatene de var bare dritkule

    SvarSlett
  23. Åh - mimre mimre!! Den spisebrikken i lilla og oransje med sirkler på, sånne hadde mamma og pappa når eg var liten :) Å herlighet så kjekt å sjå!

    Klem Eli

    SvarSlett
  24. kjempefine funn! good job.


    eh . ja herr Åpent hus lurer litt på hva jeg skal med alt jeg drar hjem. Men noen ganger er det bare umulig å gå forbi! :)

    trenger eget hobbyrom, jeg, tror jeg! :)
    og en gratis vaktmester/handyman som står og venter på å få fikse ting for meg! :) hihi!

    fin torsdagskveld på deg!
    hilsen fru Åpent hus

    SvarSlett
  25. glemte å si at emaljefat er bare kjempefint!!!

    SvarSlett
  26. Så utrolig mye flott! Hadde sagt ja takk til alt dette. :-D

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails