tirsdag 2. august 2011

Koppedilla

I sommer har jeg fått ryddet litt i kjøkkenskapene.
Lagt gammelt, utslitt og billig servise gratis ut på finn.no
Genialt! Det noen ikke trenger kan gis vekk til andre som trenger det.
Vel, jeg trengte jo bare nye tallerker...til de fine koppene mine som
omtrent aldri blir brukt.
Må jo ha noe fint å servere gjester med.
Men da jeg gikk ut fra butikken slo koppegalskapen min til.
Sånn helt plutselig låg det et nytt sett med kopper fra Filippa K oppi posen.
Gudene må vite hvordan de havnet der.



Så nå har vi nye sorte tallerker til stripete kopper.
Vi har kopper med prikker
Vi har espressokopper
Vi har hverdagskopper
Og om en teller med alle enkle kopper eller kopper i par...Går det an å gå på koppeavvenning?
Nå kan kaffigjestene iallefall bare komme.


Til min store flaks var tallerkene på tilbud.
30% på allerede gode priser.
Og koppene....50 kr stk.
Vil du også ha billige varer fra Ittala, Høyang Polaris, Sandnes Garn m.m?
Stikk innom utsalget på Foss-Eikeland
Bare et tips. Jeg er ikke sponset eller noe.

Ha en fin dag med eller uten kopper!


2 kommentarer:

  1. Takk for tipset, dit skal jeg ta en tur en dag..hvis jeg finner fram. En kopp eller to til eller fra, det gjør vel ikke noe? ;-)

    SvarSlett
  2. Visste ikke om dette stedet jeg.
    Takk for tips!
    Er jo nesten her vi bor.
    Kopper og kar trenger vi jo alltid. Som om vi ikke har nok liksom ;)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails