tirsdag 19. april 2011

Oppgradering av garderobe...

...trengs når våren kommer i anmarsj og vintersko, vinterdresser og tykke ullklær skal erstattes med lette sko, vårdresser og andre mer sommerlige klær.

Det er så mye pent der ute.
Da jeg var i Oslo handlet jeg noen nydelige klær til barna på Zara...Ok ,litt til meg selv også. ;) 
Hvorfor i alle dager har vi ikke Zara i disse trakter? Kan jeg få starte en?

Dårlige bilder tatt i en fei. Dongeribuksa til Vesla (bilde nr 2) passet desverre ikke, så den selger jeg dersom noen er interessert.
Det jeg iallefall skal skaffe meg, eller rettere sagt Vesla, er disse nydelige skoene og støvlene fra danske Bisgaard.
Netthandel er en fin ting,
og disse finner du på Sam og Sofie.
En herlig nettside med mye fint til de små.


Dette skjørtet fra Molo falt jeg også pladask for.
Selges også hos Sam og Sofie.

Hvordan er det hos deg, noe i garderoben som trenger å oppgraderes?

7 kommentarer:

  1. Fine,fine klær og sko:) og, om jeg ikke tar helt feil, zara har åpnet nettbutikk i Norge også så da kan du bedrive enda mer shopping der:)

    SvarSlett
  2. Sånn ca alt trenger å oppgraderes hos meg;) Flotte ting du har fått med deg! God påske :)

    SvarSlett
  3. Den øverste dressen var bare råstilig!
    vil ha!!! Her blir det nok å rote frem til arveklær til minstemor, og en gjennomgang av klær til 1.klassingen. Sistnevnte trenger iallefall en vårjakke stakkar...tok på seg regnjakken i dag, for "fleecejakken e altfor varm, mamma!". Usjda...

    og sånn ellers kunne nok største delen av min garderobe blitt byttet ut....men det får vente.
    Som vanlig :p

    SvarSlett
  4. Åh! Så fine klær!
    Jeg vil også på Zara! Og jeg vil veldig gjerne at du skal starte en i Stavanger! Kan jobbe hos deg, jeg:)
    Tenker stadig at jeg skal bestille meg noe på nettbutikken, men av en eller annen grunn er alltid kontoen tom før jeg kommer så langt:)

    Håper du nyter påsken!
    Jeg og ungene er hos foreldrene mine, mens mannen jobber:)
    Og bloggen min har visst tatt påskeferie:)

    Klem til deg!

    SvarSlett
  5. Så utrolig søte klær!

    Håper du har ei fin påske, kos deg!
    :)

    SvarSlett
  6. Hei på dæi!
    så masse fine klær. digga skjørtet fra MOlo! De har så utrulig mye fint

    SvarSlett
  7. Så skjønne klede! Kjekt med litt fornying i blant, ja:-)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails