mandag 28. mars 2011

Nattbord

Soverommet vårt er noe av det kjedeligste du kan tenke deg.
Har veldig lyst å gjøre noe der, samtidig som jeg ikke helt vet hva eller hvorfor.

Greit nok så er vi der i mange timer, men da har vi stort sett øynene igjen og er dypt i drømmeland...stort sett! ;)
Så da er det ikke alltid jeg klarer å se vitsen.
På den andre siden kan det jo hende jeg hadde komt meg i seng litt før om det hadde vært litt mer koselig der.
Det trengs!

Kanskje vi kan begynne med nye nattbord.
Jeg heller nok mest mot vegghengt. 
Ferm Living Casanova Furniture
Linde hylle Casanova Furniture

Componibili Casanova Furniture




Hva er din favoritt?

Ha en strålende mandagskveld!

13 kommentarer:

  1. Like godt Componibili.
    Hmm... Kanskje eg ska bytta ut mine nattbord o...

    SvarSlett
  2. Kan ikke si meg mer enig! Soverommet er det KUN vi som går inn, og det er en grunn til det- nedprioritet! Men har så lyst til å gjøre noe nå, og har såvidt begynt å snuse på tapeter.. Siden det er et liiite soverom, hadde den hyllen fra IKEA passet perfekt som nattbord:)

    SvarSlett
  3. Vi kjøpte Componibilli for litt siden, og vi har ikke angret en eneste gang. Kjempefornøyde! Ellers synes jeg de "husene" fra ferm living er fine også.

    SvarSlett
  4. Synes Ferm Living er genial, jeg - med boka på toppen :))

    SvarSlett
  5. Jeg syns Bolia sine er veldig fine. Men hva med et teaknattbord? Sånna som man kan henge på veggen. Så kan du male de i non freske farger! Det skal jeg ;)

    SvarSlett
  6. den hvite vegghengte kassen er finest av disse, synes jeg:) Grei den fra Ikea:) Selv har vi ei vegghengt hylle i teak som skal opp på soverommet:)
    VI har nok det kjedeligste soverommet;)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  7. mange fine nattbord :D
    vi har så smalt soverom, så vi får ikke plass til nattbord, men NOE måtte vi jo ha for å legge fra oss tingene, og ha litt lys på. Valget falt på hodegavelen Brinmes fra Ikea, med god plass til både småtterier og lys.
    ønsker deg en fin dag
    /myr

    SvarSlett
  8. Syns det fra Bolia var finest. Selv ville jeg kanskje montert den slik at åpningen var mot senga. Jeg sovner nemlig som regel med boka i handa og lyset på så jeg må ha noe som er lett tilgjengelig. ;-))

    SvarSlett
  9. her var det masse fint ja. jeg falt nok litt for den øverste jeg, det lille huset fra ferm living!

    for noen fantastiske vinduer dere har i huset forresten....jeg så på det første bildet i det forrige innlegget ditt (fra loftstua tror jeg). jeg drømmer om et hus med svære vinduer og masssevis av lys!!
    klem

    SvarSlett
  10. Synes Northern Living sin variant er stilig jeg!
    Mulighet for levende lys og greier (ikke at DET skjer ofte hos oss...heller aldri...men hadde kanskje hjulpet? hihi)! Ellers er jo Ferm sin veldig stilig, og hadde vært veldig praktisk, iom at jeg alltid har en bok liggende..

    SvarSlett
  11. Oh, jeg digger det øverste!! :D

    SvarSlett
  12. Jeg syns det lille huset ved sengen var utrolig søt. En god ide, ikke tar den plass på gulvet, og du slipper å ende opp med masse rot som ikke har noe på ett nattbord å gjøre :o)
    Noe å vurdere...

    SvarSlett
  13. Jeg kunne tenkt meg det ullpleddet der fra Ferm!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails