onsdag 12. januar 2011

Litt av kjelleren...

Kjelleren er langt fra ferdig.
Igår fikk vi sofa og stereobenk på plass.
Så tenker jeg vi får ta alt det andre litt etter litt.
Egentlig ingenting som haster...
prøver iallefall si det til meg selv. ;)





Stereobenk med grå høyglansede skapdører og hjul fra Ikea.
Sofa fra Living.

Dagene er travle for tiden, og jeg har ikke fått svart alle her inne.
Det kommer...og jeg gleder meg!
Tusen takk for alle tilbakemeldingene dere gir.

Ha en strålende onsdagskveld!

13 kommentarer:

  1. Dette ser flott ut! Dere er heldige som får en så fin kjellerstue. Gleder meg til å se ferdig resultat når det kommer. :)

    SvarSlett
  2. Herlig rom! Kunne godt sett film i denne kjellerstua :)) God kveld videre.
    Ena

    SvarSlett
  3. Kanonfine sofa, skal bli spennende å se det ferdige resultatet:-).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  4. Ah...for en skjønn sofa! Frisk og fin gråfarge på den, tror det kunne blitt mitt valg også om jeg skulle hatt en ny! Spennende, dette kjellerprosjektet ditt ;-)

    SvarSlett
  5. Knallfin sofa! Drømmer om det jeg også..

    SvarSlett
  6. Hei på dæi!
    Der va lampa på plass.Den gjorde sæi veldig med den fine sofan! Hærlig!

    SvarSlett
  7. Egentlig ingenting som haster nei ;o)
    Storfint blir det!

    Du har ikkje tid og lyst te å treffast på kafe på søndag vel?
    Eg ska besøka Rockefår i helga i Stavanger ser du :o)

    SvarSlett
  8. Hallois, veldig glad du lot vasene stå igjen til meg;-) Fin sofa i kjellerstuen;-)
    Klem Elin

    SvarSlett
  9. Viktig å ha prosjekter vettu ;) hihi.
    Knallfin sofa, så skikkelig digg ut.
    Greit å kunne ta litt etter litt også, føle seg litt fram. Spesielt i rom der en nødvendigvis ikke oppholder seg hver dag ;)
    //Nina

    SvarSlett
  10. Hadde tenkt sånn i hall 3 tida, men ingenting e skreve i stein :o)

    Hadde jo vore sååå kjekt om du hadde hatt muligheten te det!

    SvarSlett
  11. Ser ut som du kommer til å få det fint der nede! Og jeg digger enda den lampa :D

    SvarSlett
  12. Tuuusen takk for koselig kommentar:)) Blir så glad så glad:D
    God klem

    SvarSlett
  13. Så deilig med en så stor og fin sofa. Den så veldig deilig ut å sitte i også.
    Lykke til videre med kjeller-prosjekt :)
    Takk for hyggelig kommentar hos meg - ser ut som at du er en kreativ sjel selv.
    klem Nina

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails