onsdag 17. november 2010

Til de små

Det finnes så utrolig mye pent til de små.
Klær, sko og ting til barnerommet. 
Her kommer bare noe av det som jeg vil ha til barna....

 
Roomate fra Sprell
 
Vans fra amazon.com

 Nydelig drakt fra Norlie fra Sam og Sofie
 En herlig bil fra Kids room
 
Fin jakke fra Mini A Ture

 
Dyrehode til å ha på veggen fra 2 i spann

 
Bamselampe fra Zoolight. Fåes hos Casanova

 
Bilde fra Blafre

 
Magis puppy fra Casanova

 Pute fra Ferm Living (2 i spann)
 Panton chair for unger hos Casanova

 Happycat og Sengtøy fra Roommate. Kan fåes hos sprell.no

 Tegnearkiv til barna. Praktisk og pent. 2 i spann
 Hang it all fra Vitra. Casanova
 Fjellreven sekk til barn. 2 i spann

Og et minikjøkken fra Ikea.

Kanskje mer til vesla her enn til Storebror, men siden vesla har bursdag i tillegg til jul, blir det litt mer rette mot henne denne gang.
Så er det jo et hav til av pene ting.

Hva synes du er pent? 

4 kommentarer:

  1. Masse fint!! Lekekjøkken står allerede på ønskelista til Henrik :)

    SvarSlett
  2. Hei på dæi!
    Her va det masse fint du!
    Det kjøkkenet fra Ikea har vi til lilletøvsjura, og det like vi veldig godt.

    SvarSlett
  3. Så mange fine ting!!! Nå fekk eg jammen noen gode idèer til ke me kan ønske oss til minsta. Syns det er vanskelig å komme på ting som storebror ikkje har fra før. Ikea-kjøkkenet vett eg kommer under treet vårt i år!

    SvarSlett
  4. Fiiine ting! Jeg kunne tenkt meg sånn omtrent alt sammen:)
    Er jo minst like gøy å kjøpe til de små som til meg selv!

    Vurderer happycaten til minstemann i 1-års gave. Men synes egentlig den er litt vel dyr... Har et par uker til på å bestemme meg!:)
    Eldstemann hadde vans som sommersko. Ville ikke ha de på i begynnelsen, men etterhvert ble de kjempepopulære!
    Og Miniaturejakkene er nydelige og gode! Vi endte opp med den med glidelås fremme. Synes de med glidelås i siden er finere, men nytter ikke når gutten ikke vil ta den over hodet:)

    Og Panton stolen - den planlegger jeg å kjøpe når Mathias skal begynne på skolen. Sammen med skrivebord fra Montana:) Godt jeg har tre år på å spare:)

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails