fredag 8. oktober 2010

En smak av furu

Hvem har sagt at furu ikke er pent?
Alt med måte er det vel noe som heter....
Her var det iallefall smakfullt og stilig, 
og furua kom helt til sin rett.
Nå fikk jeg jammen lyst å ta inn litt furu i heimen selv...






 
Foto: http://www.contemporist.com 

Hva føler du for furu?
Fremdeles vanskelig å like?   

Ha en strålende fredag og helg alle sammen!
Her er det gullrekka som står for tur og i morgen er det handling av materiell til kjelleren....ting skjer.  

7 kommentarer:

  1. Mnja...
    Sitte her i ei stova som nesten e full av furu... Ikkje særlig begeistra....!!!

    Men de ska bli bedre ettekvert e meiningå :-)

    God helg!!

    SvarSlett
  2. Fine bilder, og i et sånt interiør syns jeg ikke furu er så verst, egentlig!
    -Men gulnet furupanel - ikke så fint...

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  3. Hei og takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Jeg liker interiørbildene dine og furu som vist i innlegget over er stilig. Ser du også liker marimekkoblomsten! Den blir jeg aldri lei av. Var i byen her om dagen og da så jeg enda en ny utgave av blomsten...FINT:) Så fine bukser du har sydd også! Håper det er ok at jeg legger meg som følger. Ei god helg til deg! Hilsen fra Lill

    SvarSlett
  4. Jeg liker furu! Ofte er det selve designet som ikke faller i smak, selve materialet furu er jeg ganske begeistret for. Vi har masse furu i norsk natur, så jeg tenker at det både er kortreist, miljøvennlig og typisk norsk.

    Flotte bilder, forresten. Mulig jeg hermer, dersom det er greit. :)

    SvarSlett
  5. Flotte bilder foretrekker da evt hvitbeiset furu. Men forbinder furu med litt "trauste" og kjipe møbler.. Hihi..

    Ha en fin dag, Klem

    SvarSlett
  6. Thank you so much for your lovely comment on my blog, too!
    Yes, I made the cushion myself!!!
    Have a great new week,
    Yvonne

    SvarSlett
  7. Hei !!
    Likte godt disse furubildene. Kan godt ha litt furu hjemme, fint kombinert med hvitt. Har selv et gammelt furubord til spisestuebord sammen med hvite minimalistiske stoler. Liker det veldig godt, kommer ikke til å male det gamle bordet, blir bare finere med årene.
    Ha en fin høstdag !!
    Cecilie

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails