onsdag 22. september 2010

Fin butikk

Bli med en tur i en finfin butikk.
Det var så mye pent i butikken jeg handla lampa mi,
så jeg knipset like godt noen bilder til dere også!


Var jo egentlig Tolix krakk jeg hadde tenkt å kjøpe...







Denne stålampa er jo bare rålekker.


Den hvite Jieldè lampa står nok ikke der lenger ;)
Hadde faktisk tenkt på en i lilla, men den hvite varer nok lenger med tanke på at jeg ikke vil bli lei den, som jeg kanskje kunne blitt av lilla.

Fikk du også lyst å besøke denne butikken?
Tro det eller ei, det er en butikk i Fagmøbler-kjeden!
Ta turen innom til Ølen møbel om du er på de trakter, du vil nok ikke bli skuffet.

De fører varer fra blant annet:
Pappelina
Rice
Greengate 
Tolix
Bynord
TineK
Hosedoctor
Pip home

Føler du har sett mye av dette før?
Det er Anita bak bloggen Myhome som er med å driver denne butikken. 
Jeg synes personlig de har mye pent der 
selv om det ikke nødvendigvis er min stil.
En kan alikevel finne noe som passer en. Sånn som meg som har lyst på både Tolix, Pappelina og Jieldè

Ha en koselig onsdagskveld! 

5 kommentarer:

  1. Før jeg elste navnet på butikken, tenkte jeg at disse motivene hadde jeg sett før. (og det var i MYhome bloggen som du selv skriver). Imponerende bra utvalg. Skjønner godt at du likte deg der.

    SvarSlett
  2. Superfin butikk! Kjekt å vite om dersom jeg er på de traktene:)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  3. Bigboy er fylt med 500 liter isoporkuler, kjøpt på stoff og stil!

    Ligger i den nå, jeg er superfornøyd:)

    SvarSlett
  4. jeg ser at jeg MÅ til Ølen ;)

    Så råstilig lampe du hadde kjøpt

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails