onsdag 10. februar 2010

Tips til pynt på kransekake.

Vet ikke med dere, men jeg syns det er veldig lite pen pynt til kaker når det kommer til dåp, konfirmasjon og andre eventer. Da mener jeg de figurene som er på toppen av kaka eller kransekaka. Det har komt seg litt når det gjelder bryllup, men jeg har til gode å finne noe fint til dåp iallefall. Enten så ser det ut som en baby med voksent ansikt som ligger der å spreller, eller så er det noe helt overdådige greier.

Da har jeg et tips, sikkert et vekjent ett men alikevel. Ta bilde av det du vil skal være på toppen, sett den øverste ringen på høykant og lim bildet inni dette slik at ringen blir som en ramme. Eller så kan en gjøre det enda enklere som vi gjorde. Mamma hadde tatt vare på figuren fra min dåp, tok figuren av og brukte det som var igjen som plattform for en kube med bilde av lille nurket.
Kaka ser veldig skeiv ut her, men det er bare fotografen som er problemet...

Nå tror jeg jeg snart er ute av Dåpsmodus...
Ha en fortreffelig kveld videre...det som er igjen av den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails