tirsdag 2. februar 2010

Maleprosjekt del 1.

Det må en første gang til for alt, og i dag var min første gang med decoupage.
Hadde tenkt å lage et lite bilde til dåpen, og måtte bare prøve ut en idè jeg hadde:
Traktorservietter, maling, bilde og lerret. Bilde måtte jeg ta først så prøvde meg med en liten fotosession av prinsessa først. Har ikke redigeringsprogram enda, så det ble som det ble.

Er ikke fornøyd. Bilde ble ikke limt fint på og er fult av bobler og bulker, så ble det litt misfarget enkelte plasser etter mabge forsøk med limen på å få det bedre. Ja ja blir nok bedre med litt øvelse.

Ellers har jeg et annet prosjekt på gang. Dere kan få se litt av starten på det her:

Noen treknapper (eller hva en kan kalle det.)
Litt maling...

Fortsettelse følger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails