søndag 17. januar 2010

Mine første sydde plagg

Jeg har som nevnt nettopp begynt å sy. Har ei tulle på 7 uker så da jeg gikk gravid med henne, fant jeg ut at jeg ville prøve å sy noen klær til henne. Etter det har det blitt en del prøving og feiling. De helt første plaggene har jeg ikke fått tatt bilde av enda, men det kommer. Dere må få se hvordan det er når man er ny i faget :) La oss håpe at ting tar seg opp etter hvert!
Prøvde å tegne av mønster av ei haremsbukse jeg kjøpte på Polarn O Pyret. Sydde med enkelt bommullsstoff som ei testbukse. Trykte like godt en elefant på rompa. Sånn ble det:

Har også sydd noen klær til storebror på 3 år. Den grå joggebuksen er hans. Lappene jeg har sydd på er fra Ikea.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails