fredag 22. januar 2010

Et lite glimt av "ståvo"


For ordens skyld: "ståvo" er stua, eller stuen på pent språk. =)


Kjøpte meg Rocking Chair av Eames rett før jul. Hentet den på veg hjem fra sykehuset med den lille tulla vår. De på butikken lurte på om det var ammestol jeg skulle handle...he he
Syns den passer godt inn i stua sammen med den praktiske oppbevaringsmøbelet fra Kartell.

Elsker den nye Wiik & Walsøe vasen jeg fikk til jul av min snille familie. Ser ikke spisebordstolene så veldig godt her, men kan tenke meg å bytte de ut i noe mer fancy etterhvert. Liker godt stolene til Eames som du ser under, eller så kunne jeg godt tenke meg Syveren av Arne Jacobsen, en i hver sin sterke farge, eller kanskje jeg bare skulle hatt de hvite....hmm.
Er vel uansett ikke aktuelt i følge lommeboka...

3 kommentarer:

  1. Så gøy blogg du har!! Vi bygger og hus på klepp :) Ser ut som vi har ganske lik stil... :) gLEDER MEG TIL Å FØLGE BLOGGEN DIN! hA EN FIN HELG!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Så kjekt å høre om andre som har blogg som bygger i nærområdet. Du har en flott blogg! Skal følge den! Når får dere flytte inn? Ligger det langs den nye vegen?

    SvarSlett
  3. Hei! Første gang jeg besøker bloggen din - den ser kjempefin ut! Jeg har også kjempelyst på "ammestolen" fra Eames! Skal snart begynne på et teppe i bestemorruter som er tiltenkt den stolen :)
    Ellers har vi nettopp bestilt de hvite spisestuestuestolene du har bilde av - har hørt fra flere at de er fantastisk gode å sitte i. Og bedre enn syveren...

    Jeg er nesten helt nye i bloggverdenen, og gleder meg til å følge deg videre!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails